SVERIGES MEST REKOMMENDERADE E-HANDEL MED GASOLPRODUKTER

Hej! Vad kan vi hjälpa dig med?

Välj en kategori nedan

Vanliga frågor om "Återköp & Reklamationer"

Om du har mottagit en produkt som är defekt i din leverans ska du kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att registrera en reklamation.

Ange gärna om du tror att felet beror på en transportskada (t.ex. intryckta hörn, krossat glas och keramik) eller om det är en defekt som har uppstått vid produktionen. 

Om du har möjlighet att ta en eller flera bilder på skadan samt emballaget så underlättar det vår reklamationsprocessen väldigt mycket.

Till skillnad från återköp är varje reklamationsärende unikt och kundservicepersonalen måste ta ställning till varje enskilt fall. Skicka därför aldrig tillbaka någonting till oss innan du har kontaktat kundservice och vi har kommit fram till vad som behöver göras i ärendet.

Kontakta oss i första hand på info@gasoltuben.se med bilder, ordernummer samt information.

Skicka tillbaka varorna till oss tillsammans med ett brev där du skriver ditt ordernummer och hur du vill få ditt tillgodohavande utbetalt, t.ex. med en annan vara, ett presentkort eller om du vill ha pengarna tillbaka. Glöm inte att skriva ditt namn och kontonummer. Vill du returnera en produkt till oss så står du för returfrakten samt att det ska skickas som företagspaket.

Dina åtagande vid retur är att varan måste vara i nyskick och alla tillbehör skall finnas med vid retur. Varan och dess originalförpackning ska återlämnas i väsentligen oförändrat skick.. Det är tillåtet att testa produkten utan att det påverkar produktens art, egenskaper eller funktion. Om produkten bedöms som mer än testad eller om tillbehör saknas kommer vi att neka returen. Produkten skickas då tillbaka och fraktkostnad kan tillkomma. Du som kund ansvarar för varan fram till att den kommer fram till oss.

Kundtjänst

Kontor och lager

Stockvägen 4, 611 75
Enstaberga

Kontakta kundtjänst

Tel: 010-1604050

Email : info@gasoltuben.se

Öppettider kundtjänst

MÅN-TOR 09:00 – 12:00

FRE-SÖN (STÄNGT)

MEJLFRÅGOR BESVARAS UNDER HELA DAGEN

GODSSÖKNING

BRING: 020-765 000

DSV: 08-609 50 80

......MEJLA OSS

För att på bästa sätt kunna hantera ditt ärende är det viktigt för oss att veta vilken produkt eller vilken typ av ärende det gäller. Skriv gärna en så utförlig beskrivning som möjligt och vid exempelvis en reklamation önskar vi att du även bifogar bilder på produkten samt inköpsunderlag.

Skulle vi behöva kontakta dig gällande ditt ärende, är det bra om du uppgett kontaktuppgifter.

×

Kundvagn