SVERIGES MEST REKOMMENDERADE E-HANDEL MED GASOLPRODUKTER

Hej! Vad kan vi hjälpa dig med?

Välj en kategori nedan

Vanliga frågor om "Frakt & Leverans"

Du väljer i kassan vilket leveranssätt som passar dig bäst. Vi använder oss av flera olika leveranssätt för att skicka våra kunders order. Beroende på din vara/varors storlek, vikt och andra egenskaper kan någon av följande tjänster användas: 

– DSV 
– Bring 

(Pall skickas i samarbete med DSV och övriga försändelser skickas med Bring)

Skulle du uppleva problem med leveransen ber vi dig kontakta kundtjänst så fort som möjligt så hjälper vi dig med din order!

Vi har en leveranstid inom Sverige på 1 till 3 arbetsdagar till ditt närmsta ombud. Vid hemleveranser kan leveranstiden variera beroende på vart du bor.
Önskas en speciell leveranstid – meddela oss vid beställning.

OBS: Avvikelser kan förekomma vid hög belastning på lager och eller förseningar hos fraktbolag. Om en vara har oss medvetet avvikande leveranstid står det angivet vid respektive vara.

Vi levererar i dagsläget endast till Sverige.
Önskas leverans utanför Sverige? – Vänligen kontakta kundtjänst

Har du valt postförskott som fraktsätt finns dina varor kvar på posten under fyra veckor. Ej hämtade varor returneras till oss.

För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten i enlighet med våra köpvillkor att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, för närvarande 150:-

Om du väljer att din försändelse ska stå längre än 3 arbetsdagar på terminalen ifrån den dagen du blir aviserad/uppringd så tar DSV ut en magasineringsavgift på 350:-/dag som faktureras till er i efterhand.

Kundtjänst

Kontor och lager

Stockvägen 4, 611 75
Enstaberga

Kontakta kundtjänst

Tel: 010-1604050

Email : info@gasoltuben.se

Öppettider kundtjänst

MÅN-TOR 09:00 – 12:00

FRE-SÖN (STÄNGT)

MEJLFRÅGOR BESVARAS UNDER HELA DAGEN

GODSSÖKNING

BRING: 020-765 000

DSV: 08-609 50 80

......MEJLA OSS

För att på bästa sätt kunna hantera ditt ärende är det viktigt för oss att veta vilken produkt eller vilken typ av ärende det gäller. Skriv gärna en så utförlig beskrivning som möjligt och vid exempelvis en reklamation önskar vi att du även bifogar bilder på produkten samt inköpsunderlag.

Skulle vi behöva kontakta dig gällande ditt ärende, är det bra om du uppgett kontaktuppgifter.

×

Kundvagn