FAQ

Här nedan listar vi dom vanligaste frågorna. Finner du ändock inte svar på dina frågor så maila oss på info@gasoltuben.se eller ring vår kundtjänst på 0704-33 09 92.

Priser och betalning

Är erat kortbetalningssystem säkert att använda? Gasoltuben samarbetar med en auktoriserad betalningsförmedlare (PayEx, www.payex.se) som kontrollerar att kortet är giltigt för köp direkt mot din bank. All information skickas krypterad med SSL (Secure Socket Layer). Det betyder att informationen skickas via en säker förbindelse som gör att ingen obehörig kan se dina kortuppgifter och de hanteras på ett mycket säkert sätt.

Reklamation

Vad gör jag om jag har tagit emot en defekt vara? Kontakta alltid först kundtjänst via e-post: info@gasoltuben.se, eller på telefon: 0704-33 09 92. Vänligen ha ordernumret tillhands vid kontakt med vår kundtjänst. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för dig. Detta gäller både om varan är defekt vid ankomsten, eller om den har blivit defekt inom garantiperioden på två år.

Frakt och leverans

Hur lång leverenstid har ni? Vi har en leveranstid inom Sverige på 1 till 3 arbetsdagar innan paket är framme. Önskas annan leveranstid – meddela oss vid beställning.

Ångerrätt och retur

Jag har ångrat köpet av en produkt i min order. Hur returnerar jag produkten?
Skicka tillbaka varorna till oss tillsammans med ett brev där du skriver ditt ordernummer och hur du vill få ditt tillgodohavande utbetalt, t.ex. med en annan vara, ett presentkort eller om du vill ha pengarna tillbaka. Glöm inte att skriva ditt namn och kontonummer. Vill du returnera en produkt till oss så står du för returfrakten.