FRÅGOR OCH SVAR

Här hittar du svar på de frågor vi får oftast från våra kunder. Hittar du inte det svar du söker är du välkommen att kontakta oss.

Vår kundtjänst samt lager har hög belastning på grund av Covid-19 men vi gör vårt yttersta för att vi ska kunna hjälpa er så snabbt som möjligt.
Vid en del större produkter kan leveranstiden vara något längre samt att lagerstatusen minskar snabbt.
Vi får inte glömma att fraktbolagen kan ha längre leveranstider än vanligt speciellt nu i semestertider
Trevlig sommar!

 

Leverans

Ja, du kan ändra leveransadress på en order hos oss. Men det förutsätter att du hinner kontakta kundtjänst innan din beställning har lämnat vårat lager. Därav kan vi inte garantera att vi kan genomföra ändringen.produkten till dig. Om det är fel på produkten kommer vi att skicka ut en ny produkt samt att vi står för alla fraktkostnader. kundtjänst.

Du kan även välja att handla direkt genom någon av våra fysiska butiker. 

Om produkten anses som reklamation tar vi tillbaka den till vårt lager och en tekniker får titta på produkten. Om då produkten fungerar felfritt så kommer vi att debiterar för fraktkostnaden samt att vi skickar tillbaka produkten till dig. Om det är fel på produkten kommer vi att skicka ut en ny produkt samt att vi står för alla fraktkostnader. 

Om ni mottagit en skadad produkt ber vi er kontakta kundtjänst direkt. samt dokumenterar ihop med chauffören fraktskadan.

Avvikelser kan förekomma vid hög belastning på lager och eller förseningar hos fraktbolag. Om en vara har oss medvetet avvikande leveranstid står det angivet vid respektive vara.

Du kan läsa mer om våra olika leveransvillkor [här]

Ditt paket ligger kvar på ombud i 14 dagar innan det returneras till oss. För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, för närvarande 150:-

Vi använder oss av flera olika leveranssätt.

För utförlig genomgång av våra leveransätt läs [här]

Hittar du inte din fråga här? Vänligen kontakta